• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ 
  • کد خبر : ۲۹۶۸
نشست مشترك معاونت آموزشی دانشگاه و دبیرخانه شورای سیاستگذاری سلامت برگزار شد

در نشست مشترک مسئولین معاونت آموزشی دانشگاه و دبیرخانه شورای سیاستگذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در خصوص انجام نیازسنجی جامع، مستمر و همه جانبه از جامعه به عنوان محور اصلی برنامه ریزی‌های آموزشی برای شناسایی و پیش بینی نیازهای جامعه و مشکلات نظام سلامت تصمیم گیری شد.

دکتر اویسی، مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه با بیان تاریخچه ای از روند فعالیت های انجام شده در کمیته پاسخگو، گفت: با انجام تحقیق نیمه ساختاریافته با همکاری دبیرخانه شورای سیاستگذاری سلامت، اولویت های نیازهای جامعه شناسایی شود به نحوی که بتوان پس از رفع آنها، تاثیری که در جامعه دارند را مشخص نمود.

وی اظهار کرد: در پایان دکتر محمدی، معاون آموزشی دانشگاه  از کمیته آموزش پاسخگو خواست تا در اسرع وقت برنامه نیازسنجی را که شامل منابع، اهرم های اجرایی و نیازها می باشد تدوین نمایند.

شایان ذکر است که در این نشست مقرر گردید از طریق روش های مختلف مانند فوکوس گروپ یا مصاحبه و ... اطلاعات و داده ها از سطح جامعه که شامل خانه های مشارکت و پیام گزاران سلامت است جمع آوری گردد و به صورت چک لیست تهیه شود.

گفتنی است این نشست روز 29 تیر 1400 با حضور دکتر نوید محمدی، معاون آموزشی دانشگاه، دکتر یخ فروشها، مسئول بسته آموزش پاسخگو و عدالت محور و مهندس محسن نوری، مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری سلامت در معاونت آموزشی دانشگاه برگزار گردید.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0